"OM AWIGNAMASTU NAMA SIDDHEM OM SWASTIASTU" SEMOGA SEMUA DALAM PERLINDUNGAN TUHAN, SELAMAT MEMBACA DAN SEMOGHA BERMANFAAT.jangan lupa kunjungi videobsaya di link https://youtu.be/-UJdPDAjETM

2/28/2012

RINDU

Apa khabar rakan blogger? Beberapa hari tidak menulis membuatkan aku rindu pada blog tetapi terpaksa juga aku tahan dan pendamkan kerana beberapa hal yang perlu didahulukan. Harap-harap korang pengunjung dan pembaca tak rindukan aku. :D
Kali ini aku ambil peluang untuk menulis beberapa rangkap pantun sebagai pelepas rindu aku dan rindu pada pantun. He  he he …

menumbuk sambal sambil berdiri
bawang dan cabai melimpah raga
blogger terkenal menjadi selebriti
peminatnya ramai seantero dunia

pedasnya sambal cabainya merah
berulam bercicah si jantung pisang
menjadi terkenal bukannya mudah
segala langkah diperhatikan orang

hangatnya berapi menu hidangan
muka berpeluh senyuman berseri
sementara diri menjadi perhatian
tunjukkan contoh teladan terpuji

Tidak ada komentar:

Posting Komentar